Anunțul Digi RCS RDS pentru toți clienții: ce se întâmplă cu facturile, schimbarea inevitabilă

de: Alexandru Puiu
09 08. 2021

Digi RCS RDS joacă un rol din ce în ce mai important pe piața din România, iar gigantul are o abilitate deosebită când vine vorba de a-și adapta oferta la pretențiile clienților, fără costuri semnificative. Schimbările sunt însă inevitabile.

La ora actuală, Digi RCS RDS are contractate în România peste 13 milioane de abonamente active la serviciile de cablu și satelit TV, internet, telefonie fixă și mobilă. Doar în ultimele 12 luni, a înregistrat o creștere cu aproximativ 10% a activărilor pentru facturile livrate în format electronic.

Anunțul Digi RCS RDS pentru toți clienții

“În ultimele 12 luni, numărul activărilor de facturi electronice a crescut cu 16% (iulie 2021 vs. iulie 2020), cu o rată de activare net superioară mediei lunare înregistrate în 2019, dar în scădere faţă de activările înregistrate în perioada de vârf a pandemiei COVID 19 (martie – mai 2020)”, conform datelor companiei.

“Prin activarea facturii electronice, întreg procesul de emitere şi primire a facturilor este digitalizat şi informaţiile sunt transmise către aceştia cu promptitudine, clienţii au acces instant la numeroase date – total plată, data scadentă, status factură, factură detaliată –  fără să mai fie nevoiţi să caute în sertarul cu acte iar confidenţialitatea datelor este protejată datorită contului securizat, iar facturile pot fi accesate şi descărcate oricând şi de pe orice dispozitiv”, au atras atenția oficialii Digi RCS RDS.

Ca referință, în momentul de față, clienții au la dispoziție trei modalități prin care își pot activa factura electronică, dar mecanismul nu este complicat în niciunul dintre cazuri:

  • Se autentifică în contul de client, iar din meniul principal selectează „Facturile mele – Activează factura electronică”
  • Pe site-ul DIGI.ro, dau click pe meniul Factura electronică, dreapta sus, iar după ce completează formularul cu datele specifice, confirmă activarea serviciului prin accesarea link-ului trimis pe adresa de e-mail definită anterior
  • Apelează serviciul Relaţii cu clienţii sau vizitează unul dintre punctele de prezenţă DIGI, unde angajaţii îi vor ajuta, iar la final abonaţii vor accesa link-ul de confirmare, transmis pe adresa de e-mail menţionată asociată contului